» Jeffrey Campbell

Kärlek

» Strawberry

Tog en promenad upp till kvantum förut för att ta ut pengar till Ida. Köpte med mig en glass hem, ingen favorit men helt okej!

» Sun

Spenderade gårdagen i stugan och firade pappa som fyller år snart. Så underbart väder och alla glada ansikten runt omkring!

» En fika

Idag mötte jag upp ett par fina vänner för styrelsemöte. Vi hamnade på Rådhuset vilket var ett perfekt slut på skolveckan! en

» Shopping - del 2

(kärlek!)

Harrods

» London - del 5

Åt 3-rätters på påskafton och drack gott. Söndagen bjöd på något sämre väder och i princip alla affärer var stängda. Tog en lugn promenad innan vi åkte ut till flygplatsen för att bege oss hemåt igen.
Den här resan har varit fantastisk! Härlig shopping, mat, människor, allt! Kunde inte blivit mycket bättre än så.

» London - del 4

Tog tunnelbanan ut till London Eye och Big Ben. Detta är väl något man också bör ha sett när man är där. Stannade inte särskilt länge utan knäppte några bilder innan vi åkte tillbaka in till Oxford Street.

» London - del 3

Besökte Madame Tussauds vilket var väldigt roligt att se. Många såg väldigt verkliga ut, speciellt de som hade mer vardaliga kläder på sig haha. Verkligen ett ställa som måste besökas någon gång i livet!

» Caesarsallad

Efter skolan idag så gick jag och Ida ner till Rådhuset (standard på onsdagar). Köpte mig en caesarsallad då jag skippade skollunchen idag. Vid fem satt jag på körskolan för en introduktionskurs till teorin och efter det fortsatte jag ner till Nyeport för att delta det sista på mötet.
Nu ligger jag hemma i sängen och tittar på Harry Potter.

» London - del 2

Åt god frukost och fortsatte vår vandring genom Londons gator. Hamnade vid Covent Garden Market där vi åt fish and chips och lyssnade på folk som sjöng.

» London - del 1

Spenderade min påskhelg i London tillsammans med mamma. Åkte dit för shopping i fyra dagar och lyckades fylla resväskorna!
Bodde på ett hotell som heter St. Giles, vilket ligger på en tvärgata till Oxford Street. Hade ca. 50m till Primark så det var ett stort +.
Vandrade iväg till Victoria's Secret direkt och kikade även på Piccadily Circus. Blev en hel del shopping första dagen, framförallt på Primark.Åt gott på en restaurang på kvällen och somnade gott med trötta fötter.

» Hejdå Sverige!

Nu flyger jag mot London!

» På rensande fot

Sitter just nu i bilen på väg mot Göteborg. Sover här inatt för att imorgon lämna Sverige!

» Rådhuset

Åkte ner till stan med mamma för att fixa lite med körskolan osv. Mötte även upp moster som var där och vi tog en liten fika tillsammans.
Mys!

» Lycka

Ida hörde av sig något hysteriskt förut och berättade att vi var med på kenzas blogg. Härlig morgon så att säga!
Bilden är från Idas instagram från början.

» På nya äventyr

Igår tog jag tåget ner till Göteborg och mötte upp Ludvig. Strosade runt på stan, åt god lunch, blev något fattigare och fikade innan vi åkte hem till honom i Borås.
Har spelat minitennis, tagit det lugnt och bara haft en riktigt bra stund. Jag sov där och åkte hem vid 18.00 idag.
Två helt perfekta dagar med en underbar kille.

» Nytt i Garderoben

Det är någonting med färgen blå.

» Stockholm

Lördagen bjöd på shopping längs med Stockholms gator.

» Let's dance

Oförglömlig kväll!
Jag och Ida åkte som sagt upp till Stockholm igår för att kolla på Let's Dance. Kom in runt halv 7 och minglade runt innan vi gick vidare in till våra platser. Hade även hyrt en lägenhet en natt som vi åkte vidare till efteråt och båda somnade riktigt fort haha.

Träffade även Kenza och pratade lite med henne, lagom nervösa!

» Flower

Tog en sväng på stan med Ida efter skolan. Onsdaskaffe som vanligt och en jakt på ett halsband. Fick dock med mig denna blomkrans, en tröja och ett halsband hem. Allt på rea vilket gjorde mig lite extra glad!

» 2014-04-08

Den här skoldagen har varit ovanligt seg och somnade i princip när jag kom hem. Pratade lite i telefon med min favorit och nu har jag tagit fram fysikboken. Ska försöka få lite plugg gjort innan jag sätter på en film och tar det lugnt.

» Mässa

Förbereder just ni för en mässa vi ska ha i skolan. Har tagit fram nya/förbättrat produkter och detta ska nu visas upp.

» Easter

Nu har även påsken fått flytta in i mitt rum. Är borta under påsk så "firar" lite tidigare i år.

» Black and White

Denna klänningen fick jag med mig hem från stan igår. Supernöjd och kommer ha denna på fredagskvällen i Stockholm med en tröja över.
Från bikbok för 149:-

» Rådhuset

Blev två besök på rådhuset idag, både med Emma och med Ida. Fick även med mig kläder inför Stockholm nästa vecka så nu kan jag slappna av angående det.
Ska fortsätta titta på let's dance nu innan jag ska sova. Lär bli tidigt idag då jag är riktigt trött efter veckan.

» 8 år!

Idag fyller min fina tjej 8 år, hoppas du får en fantastisk dag!

» LE

Efter en lång dag med dålig lunch, gympass, besök på banken och en tur på stan så ligger jag äntligen hemma i sängen. Pratar telefon med en grym person och har gjort detta i över 1h nu. Så skönt med personer man kan prata om allt med.
Kvällen kommer bestå av filmtittande och plugg, + prata med min favorit.

» 1 April

Har som sagt varit i Göteborg idag med klassen. Åkte först ut till lastbilsfabriken innan vi begav oss till Volvos museum. Var mycket roligare än vad jag trodde från början vilket kändes bra!
Nu ligger jag hemma i sängen och vilar, har sett på The Notebook och pratar med en fin vän. Kan inte bli ett bättre avslut på denna kväll.

» Göteborg

Sitter just nu på bussen ner mot Göteborg med skolan. Ska in till en fabrik och sen ett museum.